miercuri, 15 februarie 2012

Salata de radacinoase cu iz tropical

Iarna, cu ale ei zapezi, ne-a scos din casa si trimis la joaca. Am fost prin munti, am schiat, ne-am plimbat si am invatat lucruri noi. Intre doua plecari am gasit timp pentru explorat gusturi insolite. In ultimul timp am mancat lucruri simple, iar legumele si frunzele verzi au fost in centrul atentiei noastre.
Aceasta salata racoroasa, cu gust tropical, este rodul unei improvizatii. A iesit atat de buna incat sunt incantata sa o impart cu voi. Fara sare, fara condimente, fara sosuri sau dressing-uri, doar cu suc de portocale. Uimitoare!


  • 1 morcov
  • 1/2 sfecla
  • 1/2 telina
  • 1 gulie
  • 1 salata verde
  • 2 ciuperci champignon
  • 6 portocale, suc
  • masline, facultativ
Radem radacinoasele sau folosim un feliator de legume orizontal. Taiem salata in bucatii medii si ciupercile in felii subtiri. Stropim totul din abundenta cu suc de portocale.

Va invit cu drag sa cititi aceste articole si retete pe noul site Raw Vegan Joy, si multe alte noutati!

2 comentarii:

  1. te cred!nu stiam ce-i cu tine? ma bucur ca ai putut sa te rupi de lumea asta ''nebuna '' si ati placat.eu as pleca de tot,dar mai trebuie sa am rabdare.vezi ca e buna si fara dressing.arata f bine!

    RăspundețiȘtergere