luni, 16 ianuarie 2012

Cocktail verde cu suc de portocale

Nu am mai vorbit demult despre sucuri verzi, smoothies, nectare sau sucuri de legume si fructe. Cred ca de cand am facut cura de 10 zile cu sucuri. Si asta nu pentru ca am renuntat la ele, ci doar pentru ca au devenit ceva foarte obisnuit in dieta noastra. Propriu-zis, sucurile sunt micul nostru dejun.
Baza folosita de mine este suc de portocale combinat cu suc de patrunjel si marar verde. In rest, in functie de sezon si frunzele verzi pe care le am la indemana, mai adaug: kale, spanac, frunze de ridiche, frunze de telina, frunze de gulie, frunze de sfecla rosie, macris, frunze de varza, s.a.m.d. Despre binefacerile clorofilei exista foarte multe informatii scrise pe internet, informatii care merita citite de catre incepatorii nefamiliarizati cu acest subiect, un articol interesant in acest sens am gasit pe suntsanatos.ro.
Recunosc ca am ramas tot conservatoare atunci cand vine vorba de combinatii intre fructe si  legume, dar sunt foarte incantata cum merg sucurile verzi impreuna cu sucul de portocala. Sper ca v-am facut pofta. 




Astazi am savurat:
  • suc de la 6 portocale
  • 2 legaturi patrunjel verde
  • 1 legatura marar verde
  • 2 maini de spanac
  • 3 maini frunze de ridiche
Pentru stoarcere folosesc un storcator cu ax canelat  ce realizează o presare la rece cu o viteză mică de rotaţie, ceea ce duce la menţinerea substanţelor nutritive vitale. 

Va invit cu drag sa cititi aceste articole si retete pe noul site Raw Vegan Joy, si multe alte noutati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu