luni, 9 mai 2011

Sushi Nori cu sparanghel si telina

Imi place mancarea orientala, in special cea japoneaza si indiana, dar si cea italiana si greceasca.
Zilele acestea mi sa facut dor de sushi. Asa ca am inventat raw sushi. 
Sotul meu, Adrian, sugerandu-mi sa  folosesc telina, a avut o contributie majora la aceasta reteta. Rezultatul a fost incantator. Am mancat la o masa opt rulouri de sushi, (binenteles taiate fiecare in bucati mai mici), dupa care am plecat sa plimbam cainele pe dealuri,  sprintari si energici, fara nici o lentoare post digestiva.



 Ingrediente:
  •  castravete
  • avocado
  • morcov
  • sparanghel
  • ardei capia
  • telina
  • alge Nori
  • sos de soia Nama Shoyu sau Tamari
  • miere
  • ghimbir
  • hrean 
  • otet de mere
  • sare de Himalaya


    • Pasta de hrean se realizeaza din hrean ras, sare si otet.
    • Ghimbirul se taie in feliute subtiri si se freaca cu putina sare (se poate marina inainte).
    • Sosul de soia (nama Shoyu sau Tamari) se amesteca cu miere de albine.







      Castravetele, avocado si  morcovul se taie fasii foarte subtiri, sparanghelul se taie in patru bucati pe lungime si telina se rade. Impreuna se aseaza pe Algele Nori, iar apoi se ruleaza cu ajutorul unui covoras de bambus. Dupa care se imparte fiecare rulou in bucati de aproximativ 4 cm.

      Se servesc cu sos de soia, ghimbir si hrean.


      Va invit cu drag sa cititi aceste articole si retete pe noul site Raw Vegan Joy, si multe alte noutati!

      2 comentarii:

      1. Arata spectaculos de bine. Trebuie sa incerc si eu.
        O intrebare: de unde ai cumparat covorasul de bambus?

        Multumesc frumos.
        Betty

        RăspundețiȘtergere
      2. Multumesc Beatris.
        Covorasul il am de prea mult timp ca sa imi amintesc de unde l-am cumparat. Poti sa cauti la magazinele naturiste.
        Cred ca am vazut de curand la Metro un "kit" de facut sushi care avea tot ce iti trebuie pentru asta.

        RăspundețiȘtergere